OPĆI UVJETI
OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Trgovačko društvo AGRO AQUA PRO s.r.o.
Politických vězňů 912/10, 110 00 Praha 1, Czech Republic
Ured: Vesecká 97, 460 06 Liberec 6, Czech Republic
Tel.: +420 483 704 743
E-mail: info@agroaquapro.cz
Identifikacijski broj (IČO): 05641713
Upisano u Trgovački registar koji vodi Městský soud v Praze, odjeljak C, uložak 268136
Za prodaju robe putem internetske trgovine smještene na internetskoj adresi https://svezavodu.hr
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Trgovačko društvo AGRO AQUA PRO s.r.o.
Politických vězňů 912/10, 110 00 Praha 1, Czech Republic
Ured: Vesecká 97, 460 06 Liberec 6, Czech Republic
Tel.: +420 483 704 743
E-mail: info@agroaquapro.cz
Identifikacijski broj (IČO): 05641713
Upisano u Trgovački registar koji vodi Městský soud v Praze, odjeljak C, uložak 268136
Za prodaju robe putem internetske trgovine smještene na internetskoj adresi https://svezavodu.hr
- UVODNE ODREDBE
1.1. Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu „opći uvjeti“) trgovačkog društva AGRO AQUA PRO s.r.o., sa sjedištem Politických vězňů 912/10, 110 00 Praha 1, Czech Republic i uredom Vesecká 97, 460 06 Liberec 6, Czech Republic, identifikacijski broj: 05641713, upisanog u Trgovački registar koji vodi Městský soud v Praze, odjeljak C, uložak 268136 (u daljnjem tekstu „prodavatelj“)
uređuju, u skladu s odredbom § 1751 stavak 1 zakona br. 89/2012 Sb., Građanski zakonik Republike Češke, sa svojim izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu „građanski zakonik“), uzajamna prava i obveze ugovornih strana nastala u vezi ili na temelju kupoprodajnog ugovora (u daljnjem tekstu „kupoprodajni ugovor“) sklopljenog između prodavatelja i druge fizičke osobe (u daljnjem tekstu „kupac“) putem internetske trgovine prodavatelja. Internetsku trgovinu prodavatelj vodi na web-stranici smještenoj na internetskoj adresi www.svezavodu.hr (u daljnjem tekstu „web-stranica“), i to putem sučelja web-stranice www.svezavodu.hr.
1.2. Ovi opći uvjeti ne primjenjuju se na slučajeve kada osoba koja namjerava kupiti robu od prodavatelja jest pravna osoba ili osoba koja pri naručivanju robe djeluje u okviru svoje poduzetničke djelatnosti ili u okviru samostalnog obavljanja svojega zanimanja.
1.3. Odredbe koje odstupaju od općih uvjeta moguće je ugovoriti u kupoprodajnom ugovoru. Odstupajuće odredbe u kupoprodajnom ugovoru imaju prednost pred odredbama ovih općih uvjeta.
1.4. Odredbe općih uvjeta čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor i opći uvjeti sastavljeni su na češkom jeziku. Kupoprodajni ugovor može se sklopiti na češkom jeziku.
1.5. Prodavatelj može mijenjati ili dopunjavati tekst ovih općih uvjeta. Ovom odredbom nisu dotaknuta prava i obveze nastala u razdoblju važenja prethodnog teksta općih uvjeta.
- KORISNIČKI RAČUN
2.1. Na temelju registracije kupca izvršene na web-stranici kupac može pristupiti svom korisničkom sučelju. Iz svog korisničkog sučelja kupac može naručivati robu (u daljnjem tekstu „korisnički račun“). U slučaju da to web-sučelje trgovine omogućuje, kupac može robu naručivati i bez registracije, izravno putem web-sučelja trgovine.
2.2. Prilikom registracije na web-stranici i prilikom naručivanja robe kupac je dužan sve podatke navoditi ispravno i istinito. Podatke navedene u korisničkom računu kupac je, u slučaju bilo kakve promjene, dužan ažurirati. Podatke koje kupac navede u korisničkom računu i prilikom naručivanja robe prodavatelj smatra točnima.
2.3. Pristup korisničkom računu zaštićen je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati tajnost informacija nužnih za pristup svom korisničkom računu.
2.4. Kupac nije ovlašten omogućiti korištenje korisničkog računa trećim osobama.
2.5. Prodavatelj može ukinuti korisnički račun, osobito u slučaju kada kupac svoj korisnički račun dulje vrijeme ne koristi, ili u slučaju kada kupac prekrši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora (uključujući opće uvjete).
2.6. Kupac je svjestan da korisnički račun ne mora biti dostupan neprekidno, osobito s obzirom na potrebne radove održavanja hardverske i softverske opreme prodavatelja, odnosno potrebne radove održavanja hardverske i softverske opreme trećih osoba.
- SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA
3.1. Sva prezentacija robe smještena u web-sučelju trgovine informativnog je karaktera i prodavatelj nije dužan sklopiti kupoprodajni ugovor u vezi s tom robom. Odredba § 1732 stavak 2 građanskog zakonika se ne primjenjuje.
3.2. Web-sučelje trgovine sadrži informacije o robi, uključujući navođenje cijena pojedinih proizvoda. Cijene robe navedene su uključujući porez na dodanu vrijednost i sve povezane pristojbe. Cijene robe vrijede za vrijeme dok su prikazane u web-sučelju trgovine. Ovom odredbom nije ograničena mogućnost prodavatelja da sklopi kupoprodajni ugovor pod pojedinačno dogovorenim uvjetima.
3.3. Web-sučelje trgovine sadrži i informacije o troškovima povezanim s pakiranjem i dostavom robe. Informacije o troškovima povezanim s pakiranjem i dostavom robe navedene u web-sučelju trgovine vrijede samo u slučajevima kada se roba dostavlja na području Republike Češke.
3.4. Za naručivanje robe kupac ispunjava narudžbeni obrazac u web-sučelju trgovine. Narudžbeni obrazac sadržava osobito informacije o:
- 3.4.1. naručenoj robi (naručenu robu kupac „stavlja“ u elektroničku košaricu web-sučelja trgovine),
- 3.4.2. načinu plaćanja kupoprodajne cijene robe, podatke o željenom načinu dostave naručene robe i
- 3.4.3. informacije o troškovima povezanim s dostavom robe (u daljnjem tekstu zajednički i „narudžba“).
3.5. Prije slanja narudžbe prodavatelju kupcu je omogućeno provjeriti i izmijeniti podatke koje je u narudžbu unio, i to i s obzirom na mogućnost kupca da otkrije i ispravi pogreške nastale pri unosu podataka u narudžbu. Kupac šalje narudžbu prodavatelju klikom na gumb „Naručiti s obvezom plaćanja“. Podatke navedene u narudžbi prodavatelj smatra točnima.
3.6. Slanje narudžbe smatra se radnjom kupca kojom se nedvojbeno identificira naručena roba, kupoprodajna cijena, osoba kupca, način plaćanja kupoprodajne cijene te koja je za ugovorne strane obvezujući prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Uvjet valjanosti narudžbe jest popunjavanje svih obveznih podataka u narudžbenom obrascu, upoznavanje s ovim općim uvjetima na web-stranici te potvrda kupca da se s ovim općim uvjetima upoznao.
3.7. Prodavatelj bez odgađanja nakon primitka narudžbe potvrđuje njezin primitak kupcu elektroničkom poštom, i to na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u korisničkom sučelju ili u narudžbi (u daljnjem tekstu „adresa elektroničke pošte kupca“).
3.8. Prodavatelj je uvijek ovlašten, ovisno o karakteru narudžbe (količina robe, visina kupoprodajne cijene, očekivani troškovi dostave), zatražiti od kupca dodatnu potvrdu narudžbe (primjerice pisanim putem ili telefonski).
3.9. Prijedlog kupoprodajnog ugovora u obliku narudžbe vrijedi petnaest dana.
3.10. Ugovorni odnos između prodavatelja i kupca nastaje dostavom prihvata narudžbe (akceptacije), koju prodavatelj šalje kupcu elektroničkom poštom na adresu elektroničke pošte kupca.
3.11. U slučaju da prodavatelj ne može ispuniti neki od zahtjeva navedenih u narudžbi, na adresu elektroničke pošte kupca šalje izmijenjenu ponudu s navođenjem mogućih varijanti narudžbe i traži očitovanje kupca.
3.12. Izmijenjena ponuda smatra se novim prijedlogom kupoprodajnog ugovora te je u tom slučaju kupoprodajni ugovor sklopljen tek akceptacijom kupca putem elektroničke pošte.
3.13. Kupac suglasno pristaje na uporabu sredstava komunikacije na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove nastale kupcu pri uporabi sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih poziva) snosi kupac sam, pri čemu se ti troškovi ne razlikuju od osnovne tarife.
- CIJENA ROBE I UVJETI PLAĆANJA
4.1. Kupac može kupoprodajnu cijenu robe i eventualne troškove povezane s dostavom robe prema kupoprodajnom ugovoru platiti prodavatelju na sljedeće načine:
- 4.1.1. gotovinom u poslovnici prodavatelja na adresi;
- 4.1.2. gotovinom pouzećem na mjestu koje kupac odredi u narudžbi;
- 4.1.3. bezgotovinski virmanom na račun prodavatelja br. 102 249 2805/5500, otvoren kod Raiffeisenbank (u daljnjem tekstu „račun prodavatelja“);
- 4.1.4. bezgotovinski platnom karticom
- 4.1.5. bezgotovinski putem platnog sustava;
- 4.1.6. putem kredita koji odobrava treća osoba, društvo ESSOX s.r.o. Uvjete i dodatne informacije o plaćanju na rate možete pronaći na sljedećoj poveznici „Uvjeti kredita društva ESSOX za kupnju na rate online“.
- 4.1.7. Skip Pay – Korištenjem ove metode pristajete na opće uvjete poslovanja Skip Pay usluge. Više o obradi osobnih podataka ovdje.
- 4.1.8. Plaćanje „Twisto Pay“ pruža društvo Twisto payments a.s., IČ: 01615165, upisano u Trgovački registar koji vodi Městský soud v Praze, odjeljak B, uložak 19085, sa sjedištem na adresi Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, na temelju Twisto Pay fakture prijenosom potraživanja za plaćanje s produženim rokom dospijeća na društvo Twisto payments a.s., i to pod uvjetima navedenim u „Općim uvjetima poslovanja za korisnike usluge ‚Twisto Pay‘“
Odabirom usluge Twisto kupac izjavljuje da je poslovno sposoban i stariji od 18 godina, te je svjestan da je usluga plaćanja „Twisto“ namijenjena isključivo osobama koje ispunjavaju navedene uvjete.
U slučaju da kupac iskoristi uslugu „Twisto Pay“ posredovanu prodavateljem, a pruženu od strane Twisto payments a.s., kupac je dužan izvršiti plaćanje (tj. ukupnu kupoprodajnu cijenu i troškove dostave robe) u roku od 14 dana od dana isporuke robe.
Do sklapanja kupoprodajnog ugovora dolazi ispunjavanjem narudžbe od strane kupca, prihvaćanjem narudžbe od strane prodavatelja (pisanom potvrdom elektroničkom poštom) i plaćanjem naručene robe od strane kupca ili korištenjem usluge „Twisto Pay“. Kupac je svjestan da je u slučaju korištenja usluge „Twisto“ narudžba obvezujuća i ne služi kao rezervacija robe ili usluga.
Kupac pristaje da odabirom usluge Twisto Pay u košarici internetske trgovine i nakon naknadnog odobrenja plaćanja od strane Twista, prihvaća „Opće uvjete poslovanja za korisnike usluge ‚Twisto Pay‘“
4.2. Zajedno s kupoprodajnom cijenom kupac je dužan prodavatelju platiti i troškove povezane s pakiranjem i dostavom robe u dogovorenom iznosu. Ako nije izrijekom navedeno drugačije, pod kupoprodajnom cijenom razumijevaju se i troškovi povezani s dostavom robe.
4.3. Prodavatelj može u slučaju više kupoprodajne cijene iznad 10 000 CZK zatražiti od kupca predujam ili neku sličnu uplatu. Time nije dotaknuta odredba tč. 4.6 ovih općih uvjeta o obvezi plaćanja cijele kupoprodajne cijene robe unaprijed.
4.4. U slučaju plaćanja gotovinom ili plaćanja pouzećem kupoprodajna cijena dospijeva na naplatu prilikom preuzimanja robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja kupoprodajna cijena dospijeva na naplatu u roku od 7 dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora ili slanja predujmovnog računa s određenim rokom dospijeća.
4.5. U slučaju bezgotovinskog plaćanja kupac je dužan prilikom plaćanja navesti i varijabilni simbol plaćanja. Kod bezgotovinskog plaćanja obveza kupca da plati kupoprodajnu cijenu ispunjena je trenutkom pripisivanja odgovarajućeg iznosa na račun prodavatelja.
4.6. Prodavatelj je ovlašten, osobito u slučaju da kupac naknadno ne potvrdi narudžbu (tč. 3.6), zahtijevati plaćanje cjelokupne kupoprodajne cijene prije slanja robe kupcu. Odredba § 2119 stavak 1 građanskog zakonika se ne primjenjuje.
4.7. Eventualni popusti na cijenu robe koje prodavatelj odobri kupcu međusobno se ne mogu kombinirati.
4.8. Ako je to u poslovnoj praksi uobičajeno ili ako je tako određeno opće obvezujućim pravnim propisima, prodavatelj će u vezi s plaćanjima koja se vrše na temelju kupoprodajnog ugovora kupcu izdati porezni dokument – račun. Prodavatelj je obveznik poreza na dodanu vrijednost. Porezni dokument – račun prodavatelj izdaje kupcu nakon plaćanja cijene robe i šalje ga u elektroničkom obliku na adresu elektroničke pošte kupca.
- JEDNOSTRANI RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA
5.1. Kupac je svjestan da se, u skladu s odredbom § 1837 građanskog zakonika, ne može, između ostalog, odustati od kupoprodajnog ugovora:
- 5.1.1. o isporuci robe čija cijena ovisi o odstupanjima na financijskom tržištu neovisno o volji prodavatelja, do kojih može doći tijekom roka za odustajanje od ugovora,
- 5.1.2. o isporuci alkoholnih pića koja se mogu isporučiti tek nakon isteka trideset dana i čija cijena ovisi o odstupanjima na financijskom tržištu neovisnima o volji prodavatelja,
- 5.1.3. o isporuci robe koja je izrađena prema željama kupca ili prilagođena njegovoj osobi,
- 5.1.4. o isporuci robe koja podliježe brzom kvarenju, kao i robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom,
- 5.1.5. o isporuci robe u zapečaćenom pakiranju koju je kupac izvadio iz pakiranja i koju, iz higijenskih razloga, nije moguće vratiti,
- 5.1.6. o isporuci zvučne ili slikovne snimke ili računalnog programa, ako je kupac narušio njihov izvorni omot,
- 5.1.7. o isporuci novina, periodike ili časopisa,
- 5.1.8. o isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom nosaču, a isporučen je uz prethodnu izričitu suglasnost kupca prije isteka roka za odustajanje od ugovora i prodavatelj je, prije sklapanja ugovora, obavijestio kupca da u takvom slučaju nema pravo na odustajanje od ugovora.
5.2. Ne radi li se o slučaju navedenom u tč. 5.1 ili o drugom slučaju kada nije moguće odustati od kupoprodajnog ugovora, kupac ima, u skladu s odredbom § 1829 stavak 1 građanskog zakonika, pravo odustati od kupoprodajnog ugovora, i to u roku od četrnaest (14) dana od preuzimanja robe, pri čemu, u slučaju da je predmet kupoprodajnog ugovora više vrsta robe ili isporuka više dijelova, ovaj rok počinje teći od dana preuzimanja posljednje isporuke robe. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora mora biti prodavatelju poslano u roku navedenom u prethodnoj rečenici.
5.3. Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora kupac može iskoristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji prodavatelj stavlja na raspolaganje i koji čini prilog ovim općim uvjetima. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora kupac može, između ostalog, slati na adresu poslovnice ili sjedišta prodavatelja. Za dostavu odustajanja od ugovora primjenjuju se odredbe čl. 11 ovih općih uvjeta.
5.4. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora prema tč. 5.2 ovih općih uvjeta kupoprodajni se ugovor od početka raskida. Robu je potrebno vratiti prodavatelju u roku od četrnaest (14) dana od odustajanja od ugovora. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, kupac snosi troškove povrata robe prodavatelju, i to i u slučaju kada roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena uobičajenim poštanskim putem. Kupac je dužan robu prodavatelju vratiti neoštećenu, nekorištenu, u potpunosti ispravnu. U slučaju kada je kupljena roba već korištena od strane kupca, prodavatelj ima pravo na naknadu štete koja je time nastala (svi troškovi povezani osobito s montažom i demontažom, čišćenjem i dovođenjem u prvotno, higijenski ispravno, odnosno besprijekorno stanje u kakvom je bila pri predaji kupcu). Kupac je dužan naknadu štete platiti u roku od 14 dana od primitka poziva prodavatelja na njezinu uplatu.
5.5. U slučaju odustajanja od ugovora prema tč. 5.2 ovih općih uvjeta prodavatelj će novčana sredstva primljena od kupca vratiti u roku od četrnaest (14) dana od odustajanja od kupoprodajnog ugovora kupca, i to na isti način na koji ih je prodavatelj primio od kupca. Prodavatelj je ovlašten vratiti ispunjenje koje je kupac pružio već i prilikom povrata robe od strane kupca ili na drugi način, ako s tim kupac bude suglasan i ako kupcu zbog toga ne nastanu dodatni troškovi. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj nije dužan vratiti primljena novčana sredstva kupcu prije nego što mu kupac vrati robu ili dokaže da je robu prodavatelju poslao. Pri tome mora biti ispunjen i uvjet iz tč. 5.4.
5.6. Prodavatelj je ovlašten jednostrano prebijati pravo na naknadu štete nastale na robi s pravom kupca na povrat kupoprodajne cijene.
5.7. Do trenutka preuzimanja robe od strane kupca prodavatelj je ovlašten u svakom trenutku odustati od kupoprodajnog ugovora. U takvom slučaju prodavatelj bez odgode vraća kupcu kupoprodajnu cijenu, i to bezgotovinski na račun koji kupac odredi.
5.8. Ako je zajedno s robom kupcu pružen i poklon, ugovor o darovanju sklopljen je između prodavatelja i kupca s raskidnim uvjetom da, ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, ugovor o darovanju u vezi s takvim poklonom prestaje važiti, te je kupac dužan zajedno s robom prodavatelju vratiti i pruženi poklon.
- PRIJEVOZ I DOSTAVA ROBE
6.1. U slučaju da je način prijevoza ugovoren na temelju posebnog zahtjeva kupca, kupac snosi rizik i eventualne dodatne troškove povezane s tim načinom prijevoza.
6.2. Ako je prodavatelj prema kupoprodajnom ugovoru dužan isporučiti robu na mjesto koje je kupac odredio u narudžbi, kupac je dužan robu preuzeti prilikom dostave.
6.3. U slučaju da je iz razloga na strani kupca potrebno robu dostavljati ponovno ili na drugačiji način nego što je navedeno u narudžbi, kupac je dužan platiti troškove povezane s ponovljenom dostavom robe, odnosno troškove povezane s drugim načinom dostave.
6.4. Prilikom preuzimanja robe od prijevoznika kupac je dužan provjeriti neoštećenost pakiranja robe i u slučaju bilo kakvih nedostataka to bez odgode prijaviti prijevozniku. U slučaju utvrđivanja oštećenja pakiranja koje upućuje na neovlašteno otvaranje pošiljke, kupac ne mora pošiljku preuzeti od prijevoznika.
6.5. U slučaju da kupac ne preuzme robu i da roba bude vraćena prodavatelju, kupac je dužan platiti ugovornu kaznu u iznosu od 500 CZK te sve troškove povezane s prijevozom i pakiranjem.
- PRAVA IZ NEISPRAVNOG ISPUNJENJA
7.1. Prava i obveze ugovornih strana u vezi s pravima iz neispravnog ispunjenja uređena su odgovarajućim opće obvezujućim propisima (osobito odredbama § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 građanskog zakonika).
7.2. Prodavatelj odgovara kupcu da roba pri preuzimanju nema nedostatke. Prodavatelj osobito odgovara kupcu da u vrijeme kada je kupac robu preuzeo:
- 7.2.1. roba ima svojstva koja su strane ugovorile, a ako nema dogovora, ima ona svojstva koja je prodavatelj ili proizvođač naveo ili koja je kupac očekivao s obzirom na prirodu robe i na temelju oglašavanja koje su oni provodili,
- 7.2.2. roba je prikladna za svrhu koju prodavatelj navodi za njezinu uporabu ili za svrhu za koju se roba te vrste obično upotrebljava,
- 7.2.3. roba odgovara kvalitetom ili izvedbom dogovorenom uzorku ili predlošku, ako su kvaliteta ili izvedba određene prema dogovorenom uzorku ili predlošku,
- 7.2.4. roba je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini i
- 7.2.5. roba odgovara zahtjevima pravnih propisa.
7.3. Odredbe navedene u tč. 7.2 ovih općih uvjeta ne primjenjuju se na robu prodanu po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je niža cijena ugovorena, na istrošenost robe nastalu uobičajenom uporabom, na rabljenu robu zbog nedostatka koji odgovara stupnju uporabe ili istrošenosti koju je roba imala pri preuzimanju od strane kupca, ili ako to proizlazi iz prirode robe.
7.4. Ako se nedostatak pojavi u roku od šest mjeseci od preuzimanja, smatra se da je roba bila neispravna već pri preuzimanju.
7.5. Prava iz neispravnog ispunjenja kupac ostvaruje kod prodavatelja na određenoj adresi njegove poslovnice, u kojoj je s obzirom na asortiman prodavane robe moguće zaprimiti reklamaciju. Za trenutak podnošenja reklamacije smatra se trenutak kada je prodavatelj od kupca zaprimo reklamiranu robu s pisanim reklamacijskim zahtjevom.
7.6. Daljnja prava i obveze stranaka u vezi s odgovornošću prodavatelja za nedostatke mogu biti uređena reklamacijskim pravilnikom prodavatelja.
- DALJNJA PRAVA I OBVEZE UGOVORNIH STRANA
8.1. Kupac stječe vlasništvo nad robom plaćanjem cijele kupoprodajne cijene robe.
8.2. Prodavatelj nije u odnosu na kupca vezan nikakvim kodeksima ponašanja u smislu odredbe § 1826 stavak 1 točka e) građanskog zakonika.
8.3. Vansudsko rješavanje pritužbi potrošača prodavatelj osigurava putem adrese elektroničke pošte info@agroaquapro.cz. Informaciju o riješenju pritužbe prodavatelj šalje kupcu na njegovu adresu elektroničke pošte.
8.4. Prodavatelj je ovlašten prodavati robu na temelju obrtnice. Nadzor nad obavljanjem obrta provodi, u okviru svoje nadležnosti, nadležni obrtnički ured. Nadzor nad područjem zaštite osobnih podataka provodi Ured za zaštitu osobnih podataka (Úřad pro ochranu osobních údajů). Češka trgovačka inspekcija obavlja, u određenom opsegu, nadzor nad poštivanjem zakona br. 634/1992 Sb., o zaštiti potrošača, sa svojim izmjenama i dopunama.
8.5. Kupac ovime preuzima na sebe rizik promjene okolnosti u smislu § 1765 stavak 2 građanskog zakonika.
- ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
9.1. Zaštita osobnih podataka kupca koji je fizička osoba osigurana je zakonom br. 101/2000 Sb., o zaštiti osobnih podataka, sa svojim izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu „Zakon o zaštiti osobnih podataka“). Prodavatelj je kod Ureda za zaštitu osobnih podataka registriran pod brojem 00076752.
9.2. Kupac pristaje na obradu sljedećih svojih osobnih podataka: ime i prezime, adresa prebivališta, identifikacijski broj, porezni identifikacijski broj, adresa elektroničke pošte, broj telefona (u daljnjem tekstu zajednički „osobni podaci“).
9.3. Kupac pristaje na obradu osobnih podataka od strane prodavatelja, i to u svrhu ostvarivanja prava i obveza iz kupoprodajnog ugovora te u svrhu vođenja korisničkog računa. Ne odabere li kupac drugačiju mogućnost, pristaje i na obradu osobnih podataka od strane prodavatelja u svrhu slanja informacija i komercijalnih obavijesti kupcu. Suglasnost s obradom osobnih podataka u cijelom opsegu prema ovom članku nije uvjet koji bi sam po sebi onemogućavao sklapanje kupoprodajnog ugovora.
9.4. Kupac je svjestan da je dužan svoje osobne podatke (prilikom registracije, u svom korisničkom računu, prilikom narudžbe putem web-sučelja trgovine) navoditi ispravno i istinito te da je dužan bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti prodavatelja o promjeni u svojim osobnim podacima.
9.5. Obradom osobnih podataka kupca prodavatelj može ovlastiti treću osobu kao izvršitelja obrade. Osim osoba koje dostavljaju robu, osobni podaci neće biti prosljeđivani trećim osobama bez prethodne suglasnosti kupca.
9.6. Osobni podaci bit će obrađivani na neodređeno vrijeme. Osobni podaci bit će obrađivani u elektroničkom obliku automatizirano ili u tiskanom obliku neautomatizirano.
9.7. Kupac potvrđuje da su pruženi osobni podaci točni te da je poučen o tome da je pružanje osobnih podataka dobrovoljno.
9.8. U slučaju da bi se kupac smatrao da prodavatelj ili izvršitelj obrade (tč. 9.5) provodi obradu njegovih osobnih podataka koja je u suprotnosti sa zaštitom privatnog i osobnog života kupca ili u suprotnosti sa zakonom, osobito ako su osobni podaci netočni s obzirom na svrhu njihove obrade, može:
- 9.8.1. zatražiti od prodavatelja ili izvršitelja obrade objašnjenje,
- 9.8.2. zahtijevati da prodavatelj ili izvršitelj obrade otkloni nastalo stanje.
9.9. Zatraži li kupac informaciju o obradi svojih osobnih podataka, prodavatelj je dužan tu informaciju pružiti. Prodavatelj ima pravo za pružanje informacije prema prethodnoj rečenici zahtijevati razumnu naknadu koja ne prelazi troškove nužne za pružanje informacije.
- SLANJE KOMERCIJALNIH OBAVIJESTI I POHRANA KOLAČIĆA (COOKIES)
10.1. Kupac pristaje na slanje informacija povezanih s robom, uslugama ili poslovanjem prodavatelja na adresu elektroničke pošte kupca te nadalje pristaje na slanje komercijalnih obavijesti od strane prodavatelja na adresu elektroničke pošte kupca.
10.2. Kupac pristaje na pohranu tzv. kolačića (cookies) na svoje računalo. U slučaju da je moguće kupnju na web-stranici obaviti i obveze prodavatelja iz kupoprodajnog ugovora ispuniti bez pohrane kolačića na računalo kupca, kupac može ovu suglasnost u bilo kojem trenutku opozvati.
- DOSTAVA (DORUČIVANJE)
11.1. Obavijesti koje se tiču odnosa prodavatelja i kupca, osobito obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora, moraju biti dostavljene poštom u obliku preporučenog pisma, osim ako u kupoprodajnom ugovoru nije određeno drugačije. Obavijesti se dostavljaju na odgovarajuću kontaktnu adresu druge strane i smatraju se dostavljenima i valjanima u trenutku njihova uručenja putem pošte, osim obavijesti o odustajanju od ugovora koju podnosi kupac, kada je odustajanje valjano ako je obavijest kupca u roku za odustajanje poslana.
11.2. Za dostavljenu se smatra i obavijest čije je preuzimanje adresat odbio, koja nije bila preuzeta u roku čuvanja pošiljke, ili koja se vratila kao nedostavljiva.
11.3. Ugovorne strane mogu uobičajenu korespondenciju međusobno dostavljati putem elektroničke pošte, i to na adresu elektroničke pošte navedenu u korisničkom računu kupca ili navedenu od strane kupca u narudžbi, odnosno na adresu navedenu na web-stranici prodavatelja.
- ZAVRŠNE ODREDBE
12.1. Ako pravni odnos utemeljen kupoprodajnim ugovorom sadržava međunarodni (strani) element, stranke se dogovaraju da se taj odnos uređuje češkim pravom. Ovom odredbom nisu dotaknuta prava potrošača koja proizlaze iz opće obvezujućih pravnih propisa.
12.2. Ako je neka odredba ovih općih uvjeta nevaljana ili neučinkovita, ili takvom postane, umjesto nevaljane odredbe nastupa odredba čiji je smisao nevaljanoj odredbi što je moguće bliži. Nevaljanošću ili neučinkovitošću jedne odredbe nije pogođena valjanost ostalih odredbi. Izmjene i dopune kupoprodajnog ugovora ili ovih općih uvjeta zahtijevaju pisani oblik.
12.3. Kupoprodajni ugovor, uključujući opće uvjete, prodavatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije dostupan.
12.4. Prilog ovim općim uvjetima čini obrazac za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora.
12.5. Kontaktni podaci prodavatelja:
- adresa za dostavu pošte: AGRO AQUA PRO s.r.o., Česká 504, 463 12 Liberec - Vesec, Czech Republic
- adresa elektroničke pošte: info@agroaquapro.cz
- telefon: +420 483 704 744
Ovi uvjeti stupaju na snagu 1.12.2025.
